1. Jednu třetinu karet rozložím barevnou částí nahoru a zbytek tělovou částí nahoru.
2. Klient si vybere kartičku, která nejlépe vystihuje to, jak se dnes cítí.
3. V závěru procesu, kartu otáčím – pasuje/nepasuje, co mohu změnit v barvě /pohybu.
1. Klient nakreslí lifefield model (edukace o něm).
2. Pak jím prochází.
3. Podle pocitu vybarví jednotlivé segmenty.
4. Do jednotlivých segmentů vybere a položí kartičku z AHACARDS
5. Umístí karty tak daleko od essence (středu), jak se v dané výseči cítil.
6. Tělové karty klient prozkoumává, zaujímá polohy a zkoumá rozsah pohybu a jeho variant.
7. Zkoumáme, jaká poloha by klientovi vyhovovala, aby se cítil lépe.
8. Reflexe.
1. Na pás papíru klient maluje pětiletý životní příběh.
2. Na významné události vybere a položí AHA kartu.
3. Sdílíme a prozkoumáváme pohyby a barvu. Co pro klienta znamená?
4. V závěru každého prozkoumávání kartu otáčíme (hodí se/nehodí se? Co mohu udělat, aby do linie lépe pasovala?)
1. Na pás papíru klient vybírá AHA karty na významné události, které se staly od minulého sezení.
2. Maluje pro ně podklad.
3. Zkoumáme pohyby a barvy.
4. Otáčíme karty.
1. Klient napíše restriktivní hlášky, které ho provází životem.
2. Zkoumáme společně postoje (jak změnit postoj).
3. Otáčíme kartu.